مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مبین فرفری

خواب با بلال وخرس

اینجا فشم خونه خاله زینبه با خاله بابا جون رفتیم بلال خوری انقدر شیطون بازی در آوردی که خسته شدی و در حاله بلال خوردن خوابت برد اینم عکس نوزادیت مبین جان عادت داشتی با عروسک بخوابی بابا جون برای شما تاب (ننو)درست میکرد میزاشتیمت توش تا خوابت ببره یه پستونکم گوشیه لبت بود هر جا می رفتیم با خودمون سه چهار متر طناب هم میبردیم  تا ننو درست کنیم اگر یادمون میرفت لای ملافه میزاشتیمت وتابت  می دادیم تا خوابت ببره تاهفت هشت ماهگی این مدلی میخوابیدی خدارو شکر از سرت افتاد مخصوصا پستونک. ...
18 مهر 1390

تبریک روز اتش نشان

تبریک به تو که در میان شعله های آتش،پیام آور ایستادن و سرخ زیستن  هستی                   بابا جون روزت مبارک         بابا جون میخوام یه جوک بگم ، یکی میخواسته اتش نشان بشه توی آزمون استخدامی ازش میپرسند اگر جنگل آتش بگیره و اون اطراف آب نباشه چه کار میکنی ؟ میگه : هیچی تیمم میکنم         ...
12 مهر 1390

پارک پلیس

اینجا ساعت 10صبح ،اومده بودیم دنبال متین، که متین با دوستاش ساعت6برای ورزش رفته بود. ورزشکار دوست داریم.          اینم مبین ورزشکار ...

مهمونی

برای شب کلی مهمون داشتم بابا علی از ماموریت امده بود خاله لیلا ،زینب،مینا با عمو محمد عمو حسین ،متین مامی وبابی جون برای دیدن مبین که اتو پرسو انداخته بود روسرش میخواستند بیان، مبینم هم کلی  کمکم کرد .                                                        شب شامو بردیم بیرون خوردیم خیلی خو...
12 مهر 1390

گرگان

برای سومین بار مبین رفت شمال   ولی این دفعه بابا علی نیومد چون امتحان داشت جاش خیلی خالی بود ما مهمون خاله مینا و عمو حسین ب ودیم مامی و بابی جون متین وخاله لیلا عمو محمد و خاله زینب هم بودند خیلی خوش گذشت      .هفت صبح حرکت کردیم صبحانه تو دماوند عدسی خوردیم خیلی خوشمزه شده بود وساعت٤نهار تو ساری جوجه زدیم. روز اول رفتیم مکانی که هزار کوه      نام داشت که خیلی زیبا بود روز تولد مامی بود که بابی به مناسبت تولد ناهار برد رستوران کاخ بعد رفتیم بندر ترکمن  شب رفتیم خونه همه از خستگی زود خوابیدند،ولی مبین و مامانی با متین تا ساعت٣...
10 مهر 1390

ماه رمضان

خاله مینا عمو حسین افطاری باغ کن هممونو دعوت کرده بودند خیلی خوش گذشت متین دستش شکسته پاشم 6تا بخیه خورده اینم از پسر ساکتمون                                                                       پنیر و نان سنگک سبزی وآش رشته / کنار سفره امشب نشسته یک فرشته  /  فرشته مثل مامان و بابا منتظر...